קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות27
מגזין

פילה בקלה שחור עלומה במרק חמישה תבלינים עם בייבי בוק צ'וי ואודון

פילה בקלה שחור עלומה במרק חמישה תבלינים עם בייבי בוק צ'וי ואודון
צריך מנה עיקרית ללא חלב? פילה בקלה שחור עלומה במרק חמישה תבלינים עם התינוק בוק צ'וי ואודון יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 39 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 421 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם שמן שומשום, מלח ופלפל, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: מרק אודון עם בוק צ'וי וביצה עלומה, אטריות אודון עם צדפות מפרץ בייבי בוק צ'וי, ו עוף עלום עם בוק צ'וי במרק זנגביל.

הוראות

1
ללטף את הפילה יבש ומפזרים בכל רחבי עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
2
בקערה קטנה, מקציפים יחד את מרק העוף, שרי, רוטב סויה, סוכר, אבקת חמישה תבלינים ושמן שומשום. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
שרי.שרי.
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מחממים מחבת 12 ב / 30.5 ס " מ עם מכסה על חום בינוני גבוה ומוסיפים את שמן הירקות. כאשר השמן מנצנץ, מוסיפים את הגבעולים בוק צ 'וי, גזר, וג' ינג 'ר ו sauté עד בוק צ' וי הופך ירוק בהיר הג ' ינג ' ר הוא ריחני, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
בוק צ ' וי.בוק צ ' וי.
גזרגזר
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את תערובת המרק ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
5
הוסף את האטריות ולתת להם מערבבים כדי למנוע מהם דבק. כאשר המרק חוזר לרתיחה, העליון אטריות וירקות עם הדגים, עלי בוק צ ' וי, ובצל ירוק. מכסים, מפחיתים את החום לנמוך ומבשלים עד שהאטריות והדגים רכים ומבושלים, בערך 4 דקות. לטעום ולהוסיף רוטב סויה או פלפל יותר אם התערובת צריכה את זה.
מרכיבים שתצטרך
עלי בוק צ ' ויעלי בוק צ ' וי
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב סויהרוטב סויה
פסטהפסטה
פלפלפלפל
מרקמרק
דגיםדגים
6
מחלקים את האטריות והדגים בין שתי קערות רדודות מחוממות ומצקת את המרק וירקות מעל.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פסטהפסטה
מרקמרק
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
7
מקשטים עם כוסברה ושומשום ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
1
חיתוך ירקות באלכסון היא טכניקה אסיאתית שחושפת יותר משטח לחתוך לחום, עוזר לירקות לבשל מהר יותר. הן גם נראות יפות יותר ככה. רק זווית הסכין שלך לחתוך משם. אתה תקבל את העניין בתוך זמן קצר.רעב במיוחד?
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
2
מגישים חתיכה גדולה יותר של דגים. על 8 עוז / 225 גרם צריך לעשות it.In הזכוכית: נסה סוביניון בלאן מניו זילנד, כגון קים קרופורד או פומלו לפירות טרופיים וגימור פיקנטי.
מרכיבים שתצטרך
סוביניון בלאןסוביניון בלאן
פירות טרופייםפירות טרופיים
PomeloPomelo
דגיםדגים
3
Reprinted with permission from One Pan, Two Plates: More Than 70 Complete Weeknight ארוחות לשניים על ידי קרלה סניידר. טקסט זכויות יוצרים © 2013 על ידי קרלה סניידר; תמונות זכויות יוצרים © 2013 על ידי ג ' ודי הורטון. Published by Chronicle Books LLC.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

11 קילו קישואים,אבקת חמישה תבליניםאבקת חמישה תבלינים3עץבייבי בוק צ'וי, חתוך דק פרוס באלכסון (ראה בייבי בוק צ'וי, חתוך דק פרוס באלכסון (ראה "זה כל כך קל"), עלים מופרדים גבעולים1גזר, קלופים דק פרוס באלכסון (ראה גזר, קלופים דק פרוס באלכסון (ראה "זה כל כך קל")4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק420 מ 420 מ " ל מרק עוף340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)170 גרם פילה בקלה שחור170 גרם פילה בקלה שחור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרי יבששרי יבש2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קלופים וטחון זנגביל טריקלופים וטחון זנגביל טרי1בצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז, פרוס דק באלכסון (ראה בצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז, פרוס דק באלכסון (ראה "זה כל כך קל")2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי11 קילו קישואים,שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי11 קילו קישואים,מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)11 קילו קישואים,רוטב סויה, בתוספת יותר במידת הצורךרוטב סויה, בתוספת יותר במידת הצורך11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)85 g אטריות אודון85 g אטריות אודון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

בקלה בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.