קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פילה חזיר ברוטב חרדל

פילה חזיר ברוטב חרדל
בשר חזיר עם רוטב חרדל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 136 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו מיץ תפוחים, חומץ, חרדל ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. נסו פילה חזיר ברוטב חרדל מייפל, פילה חזיר ברוטב חרדל דבש, ו בשר חזיר צלוי עם חרדל-שמיר רוטב (מתכונים דומים).

הוראות

1
זין פילה חזיר כמה פעמים עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
2
מערבבים רוטב סויה, בורבון וסוכר חום בצלחת רדודה או שקית מקפיא zip-top; מוסיפים פילה. לכסות או לאטום, ולתת לעמוד 30 דקות בטמפרטורת החדר, או, אם תרצה, צמרמורת 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
רוטב סויהרוטב סויה
בורבוןבורבון
3
הסר חזיר מן המרינדה, השלכת המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
חזירחזיר
4
גריל, מכוסה במכסה גריל, מעל חום בינוני-גבוה (350 עד 40
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
12 דקות בכל צד או עד מדחום בשר מוכנס לתוך החלק העבה רושם 15
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
6
בואו לעמוד 10 דקות לפני חיתוך.
7
מערבבים יחד שמנת חמוצה והבא 4 מרכיבים; לשרת עם חזיר.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חזירחזיר
8
הערה: בשר חזיר tenderloins ניתן אפוי ב 500 במשך 20 עד 25 דקות, אם תרצה, במקום בגריל.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות טאפיז Malbec. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Tapiz Malbec
Tapiz Malbec
ענב אלגנטי זה מהעמק העליון מייצר יין בצבע אודם, עם ניחוחות מרוכזים של שזיף ואלון מתובל. יין רך ונדיב עם שכבות של אוכמניות ודובדבנים אדומים. הטעמים ההיסטוריים של ארגנטינה מתעוררים לחיים בבקבוק הזה."מלא יותר מרוב עם כל התכונות שלהמלבק הארגנטיני. החיך הוא חורש עם blackcherry אוכמניות, ואת הסיום הוא רגוע למדיאשר הוא קצת מפתיע בהתחשב באיכות winesjammy."חובב יין