קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

פילה סלמון הדייט הראשון של ג'ון

פילה סלמון הדייט הראשון של ג'ון
פילה הסלמון בדייט הראשון של ג'ון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 298 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, סעו לחנות וקחו חומץ בלסמי ישן, מלח כשר, פילה סלמון חתוך, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: [] פילה סלמון בגריל עם רוטב ווסאבי ולימון {לילה התאריך שלי עם אפליקציית Facebook Wintertainer של איקאה}, ג'ון דורי פילה צרוב מאפה הודי ברוטב הל עגבניות, ו פילה סלמון.

הוראות

1
חותכים את פילה הסלמון לתוך 6 מנות שוות, וקל לרסס את שני הצדדים של כל חתיכה עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
פילה סלמוןפילה סלמון
2
מפזרים קורנית מיובשת, מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
טימין מיובשטימין מיובש
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
במחבת גדולה, מחממים חמאה על בינוני-גבוה עד קצף. בזהירות למקם את הפילה במחבת. מבשלים את הסלמון; לא להזיז פילה עד הקצוות מתחילים פריך, על 2 דקות. להקטין את החום עד בינוני, ומבשלים עד הדג הוא חום זהוב, על 1 דקה יותר. הפעל פילה ולהמשיך לבשל עד בינוני נדיר העור הוא טחון, כ 3 דקות, בהתאם לעוביהם.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
הסר פילה לשרת צלחות רסס עם חומץ בלסמי.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין שרדונה הנהר הרוסי של יקב לגונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.