קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

פיצה ארוחת בוקר בייקון וגבינה

פיצה ארוחת בוקר בייקון וגבינה
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל ים תיכוני. נסו להכין פיצן ארוחת בוקר בייקון וגבינה בבית. צופה בדמות שלך? למתכון הקטוגני הזה יש 486 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 39 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, ונעשה בערך 40 דקות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו שמנת, ביצים, פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. פיצה לארוחת בוקר בייקון, ביצה וגבינה, פיצה לארוחת בוקר בייקון, ביצה וגבינה, ו פיצה ארוחת בוקר עם ביצת בייקון וגבינה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מרדדים מאפה כך שיתאים ל -12 אינץ'. פיצה פאן.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבת פיצהמחבת פיצה
2
אופים בחום של 425 למשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מפזרים בייקון וגבינה באופן שווה על הקרום.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בייקוןבייקון
קרוםקרום
4
בקערה גדולה מקציפים ביצים, שמנת חמוצה ופטרוזיליה לתערובת אחידה; יוצקים מעל פיצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פטרוזיליהפטרוזיליה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
אופים 20 עד 25 דקות או עד שהפיצה נפוחה ומשחימה קלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: סנג ' ובזה, שיראז, יין ברברה

יין סנג ' ובזה, שיראז וברברה הם הבחירות המובילות שלי לפיצה לארוחת בוקר. היין הטוב ביותר עבור פיצה תלוי תוספות! פיצה ברוטב אדום תדרוש יין אדום עם קצת חומציות, כמו ברברן או סנג ' ובזה. הוסף פפרוני או נקניק ואתה יכול ללכת נועז יותר עם סירה. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אבינונזי פוגטו די סופרן אלאנזה וינו נוביל די מונטפולצ ' יאנו. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
אבינונזי פוגטו די סופר אלאנזה וינו נוביל די מונטפולצ ' יאנו
אבינונזי פוגטו די סופר אלאנזה וינו נוביל די מונטפולצ ' יאנו
היין מראה חסד ואלגנטיות, זר מורכב עם גוונים של טארט פטל, תבלינים הודים, במיוחד ציפורן הל. הטאנינים הם משיי עם גימור ארוך ומתמשך.היין שלו עשוי מענבי סנג ' יובזה המדגישים את התכונות המאוזנות וההרמוניות של בית הגידול שלו. היין מציג גוף בינוני מלוטש, טאנינים חלקים ופרופיל טעימות ייחודי. נהדר עבור 'עכשיו' הוא חושף פוטנציאל הזדקנות מרשים.