קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מגזין

פיצה עטורת פרסים

פיצה עטורת פרסים
ניתן להכין את הפיצה הזוכה בפרס המתכון בסביבות 20 דקות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 2 מנות עם 714 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 45 גרם שומן כל אחד. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. אם יש לכם גבינת שמנת עשב, פנצ'טה, בצק פיצה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 34%. ציון זה לא כל כך מדהים. נסו פיצה עטורת פרסים, צ'ילי זוכה פרסים, ו עוגת תפוחים כמעט עטורת פרסים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
הניחו אבן פיצה על הרצפה או על המדף הנמוך ביותר של התנור שלכם. מחממים את התנור ל 500 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
1 בצל ירוק, פרוס, לקישוט (לא חובה)1 בצל ירוק, פרוס, לקישוט (לא חובה)
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
טפחו את בצק הפיצה לעיגול בקוטר 12 אינץ ' והניחו אותו על קליפה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנטשמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנט
3
מורחים על השמנת הכבדה, ואז המוצרלה.
מרכיבים שתצטרך
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4
מניחים את פרוסות הפנצ 'טה כך שיש פנצ' טה על כל פרוסת פיצה (6 פרוסות). לבסוף מוסיפים את הקישואים ונתחי גבינת השמנת. החלק את הפיצה על האבן ואופים במשך 8 במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1/2 כוסות אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'1/2 כוסות אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
תיאבון טוב!

יין מומלץ: סנג ' ובזה, שיראז, יין ברברה

יין סנג ' ובזה, שיראז וברברה הם בחירה מצוינת לפיצה. היין הטוב ביותר עבור פיצה תלוי תוספות! פיצה ברוטב אדום תדרוש יין אדום עם קצת חומציות, כמו ברברן או סנג ' ובזה. הוסף פפרוני או נקניק ואתה יכול ללכת נועז יותר עם סירה. הפוליציאנו וינו נוביל די מונטפולצ ' יאנו אסינונה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
פוליציאנו וינו נוביל די מונטפולצ ' יאנו אסינונה
פוליציאנו וינו נוביל די מונטפולצ ' יאנו אסינונה
"וינו נוביל די מונטהפולצ' יאנו ויגנה אסינונה משנת 2000 הוא מכרם על גבעה ממערב לעיר. זה ללא ספק מקור עליון של סנג ' יובזה מעולה. כהה יותר, אודם ושחור יותר בטונאליות מהבקבוק הרגיל, חם ובשל בארומה עם פירות יער, וניל וקינמון מלפנים ובמרכז, טעמיו ארוכים וממוקדים. המשכיות הזרימה על פני החיך מרשימה, רמת הצפיפות גבוהה והכוח והאלגנטיות באיזון מצוין. הגמישות מרמזת על מוכנות שיכולה להיות מטעה. היין עדיין ישתה היטב בין 2012 ל-2014."עורך דין יין