קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות51
מגזין

פיצה פירות

פיצה פירות
מתכון פירות Pizzan מוכן תוך כ 25 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. והוא יספק כ 2 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 30 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 925 קלוריות. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא פיצות אפויות בגודל 6 אינץ', גבינת ריקוטה, יין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האוכמניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חתונה עם אוכמניות וורדים כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. נסו פיצה פירות, פיצת פירות דלת שומן, ו פיצה פירות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את הגריל (או לחלופין, התנור ל 350 מעלות F)
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
תנורתנור
2
במחבת גדולה, להפחית את היין האדום בחצי מעל חום בינוני לטאטא את הסוכר של ממתקים. כאשר התערובת מתעבה מעט, מערבבים בעדינות את האוכמניות ומבשלים, 2 עד 3 דקות. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
אוכמניותאוכמניות
יין אדוםיין אדום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
3
שים את הריקוטה בקערה נפרדת. מגררים קצת גרידה כתומה (כ 1 כפית) על הריקוטה, מוסיפים קמצוץ של מלח ומערבבים כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מורחים שכבה זוגית של ריקוטה על הפיצות ומניחים על הגריל כדי לחמם אותן. לחלופין, אופים במשך 3 עד 5 דקות בתנור. לחמם את תערובת הבלקברי. הערה: אם נוזל blackberry הוא דק, מסננים את האוכמניות החוצה ושומרים אותם. להפחית את הנוזל עד עבה ומערבבים אותו בחזרה עם אוכמניות. מעל הפיצות עם הפרי ומגישים מיד. אבק עם אבקת סוכר נוספת, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
אוכמניותאוכמניות
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
מורחיםמורחים
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
גרילגריל