קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

פיצה צמחונית בגריל

פיצה צמחונית בגריל
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל ים תיכוני. נסו להכין פיצה צמחונית בגריל בבית. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 333 קלוריות, 17 גרם חלבון ו-12 גרם שומן כל אחת. מתכון זה מכסה 13% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם גבינת מוצרלה רזה חלקית, מלח, קישואים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. למתכון הזה מטעם Taste of Home יש 727 מעריצים. עם ציון ספונקולרי של 76%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פיצה צמחונית בגריל, פיצה נקניק צמחוני בגריל, ופיצה צרפתית ירקות בגריל.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את הפטריות, הקישואים, הפלפלים, הבצל, החומץ, המים, 3 כפיות שמן ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מעבירים לווק גריל או סלסילה. צולים, מכוסה, על אש בינונית במשך 8-10 דקות או עד לריכוך, תוך ערבוב פעם אחת.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
3
הכן גריל לחום עקיף.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מברישים את הקרום בשמן הנותר; למרוח ברוטב פיצה. מעל ירקות בגריל, עגבניות וגבינה. צולים, מכוסה, על אש בינונית עקיפה במשך 10-12 דקות או עד שהשוליים משחימים קלות והגבינה נמסה. סובבו את הפיצה באמצע הבישול כדי להבטיח קרום שחום אחיד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבשבזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש8smallsפטריות טריות, חצויפטריות טריות, חצוי8smallsפטריות טריות, חצויפטריות טריות, חצוי41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק1קטןבצל, פרוסבצל, פרוס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות גרוסות חלק-גבינת מוצרלה דל שומןכוסות גרוסות חלק-גבינת מוצרלה דל שומן01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1קרום פיצה מחיטה מלאה דק 12 אינץ ' אפוי מראשקרום פיצה מחיטה מלאה דק 12 אינץ ' אפוי מראש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב פיצהרוטב פיצה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב פיצהרוטב פיצה1קטןפלפל אדום מתוק, פרוספלפל אדום מתוק, פרוס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2smallsעגבניות, קצוץעגבניות, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן1קטןפלפל צהוב מתוק, פרוספלפל צהוב מתוק, פרוס1קטןקישואים, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץקישואים, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ

יין מומלץ: סנג ' ובזה, שיראז, יין ברברה

סנג'ובזה, שיראז ויין ברברה הם הבחירות המובילות שלי לפיצה. היין הטוב ביותר לפיצה תלוי בתוספות! פיצה ברוטב אדום תדרוש יין אדום עם מעט חומציות, כמו ברברן או סנגיובזה. מוסיפים פפרוני או נקניק ואפשר להעז יותר עם סירה. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.