קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פיצוח רוטב פאדג'העליון

פיצוח רוטב פאדג'העליון
רוטב פאדג'פצפוצי עליון הוא קינוח שמגיש 8. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 31 גרם שומן, ובסך הכל 379 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה מכלמתכונים דורש שוקולד, סוכר קונדיטורים, שמנת כבדה ושוקולד צ' יפס חצי מתוק. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. עם כפית ציון של 22%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגיות בראוניז עליונות פצפוצים, עוגיות מולסה פצפוצים, ו עוגיות מולסה עליונה פצפוצים.

הוראות

1
בסיר על אש בינונית, שלבו את הסוכר, החמאה והשמנת הכבדה של הקונדיטורים. מבשלים תוך ערבוב מתמיד עד לקבלת תערובת חלקה. אל תתנו לתערובת לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שמנת כבדהשמנת כבדה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש ומערבבים פנימה שוקולד צ ' יפס ושוקולד לא ממותק עד להמסה וחלק. אפשר לתערובת להתקרר מעט לפני השימוש. ניתן לשמור במיכל מכוסה במשך כמה ימים בטמפרטורת החדר, או בקירור עד 1 שבוע.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד אפייה לא ממותקשוקולד אפייה לא ממותק
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פאדג 'עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. הקונצ 'רטו של מדיצ' י ארמט למברוסקו רג ' יאנו עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
מדיצ 'י ארמטה קונצ' רטו למברוסקו רג ' יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן על החיך.