קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

פיצול אפונה תרד דאל עם כרובית

פיצול אפונה תרד דאל עם כרובית
פיצול אפונה תרד דאל עם כרובית דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 175 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. מתאים ל-6 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם יש לך פרחים כרובית, כוסברה טחון, אפונה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 60% המנה הזאת די טובה. נסו פיצול אפונה ומרק כרובית, מרק אפונה מקורר עם כרובית, ו תבשיל אפונה איטלקי עם כרובית (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 2 1/2 כוסות מים, אפונה, עלה דפנה בסיר גדול; להביא לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, מכוסה חלקית, 50 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מיםמים
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים 1 כוס מים, כרובית, ומלח, ומביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 20 דקות או עד כרובית הוא מאוד רך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
מיםמים
מלחמלח
3
הסר מן החום; להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
4
מחממים חמאה ושמן במחבת קטנה מעל חום בינוני גבוה עד שהחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים בצל, זנגביל ושום; מטוגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
6
מוסיפים כמון ו-5 המרכיבים הבאים( כמון דרך ציפורן); מבשלים על אש נמוכה 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
ציפורןציפורן
כמוןכמון
7
מוסיפים תערובת בצל לתערובת אפונה. מבשלים, חשוף, 15 דקות או עד עבה. מערבבים בתרד; מבשלים 3 דקות או עד wilts תרד.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
בצלבצל

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי חרדל חוםזרעי חרדל חום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחי כרובית קצוציםפרחי כרובית קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'2(יכול להיות או להרחיק)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד קרועתרד קרוע11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחולקיםמים, מחולקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה מפוצלת צהובה מיובשתאפונה מפוצלת צהובה מיובשת