קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

פיש אנד צ'יפס בריח לימון

פיש אנד צ'יפס בריח לימון
פיש אנד צ'יפס בריח לימון הוא מתכון אירופאי המגיש 4. מנה אחת מכילה 229 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לכם גזר, גרידת לימון, דגים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 99%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: דג בלילת בירה וצ'יפס חריף עם רוטב טרטר לימון-Habanero וחומץ סראנו, ממרח אבוקדו תירס קלוי עם שבבי טורטייה ריחניים כמון (חטיף דרום מערב), ו דגים מוכים בירה (לדגים n ' chips).

הוראות

1
תנור חום 220c / 200c מאוורר / גז
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
לזרוק את הגזרים, תפוחי אדמה, טימין ופרוסות לימון במגש קלייה רדוד שאינו מקל גדול, עם שמן ותבלינים. מבשלים 25 דקות, מנענעים את המחבת פעם או פעמיים.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
קליפות מלימוןקליפות מלימון
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
שים את הברוקולי במחבת של מים רותחים ומבשלים כ 5 דקות או עד מכרז. מערבבים דרך אפונה ותרד. כאשר כל התרד נבול ואת האפונה הם מכרז, לנקז ביסודיות. בליץ במעבד מזון לטהור חלק. מערבבים דרך frache crme, קמצוץ של גרידת לימון וכמה תיבול.
מרכיבים שתצטרך
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מניחים את הדגים על גבי השורשים הקלויים ומבשלים במשך 15 דקות או יותר, עד הדג הוא רק מבושל דרך. ודא ירוק ירקות טהור עדיין חם לשרת לצד הדגים והשורשים.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.