קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פלאן אספרגוס (מ Fwdgf)

פלאן אספרגוס (מ Fwdgf)
מתכון אספרגוס פלאן (מ Fwdgf) יכול לספק את התשוקה האירופית שלך בערך 30 דקות. מנה זו מכילה סביב 11 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 265 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן קטוגני דיאט. אם יש לכם chervil, מלח, פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: פלאן אספרגוס מלוח, עוגת תפוחים ללא בצק (מ-Fwdgf), ו צלעות כבש בגריל באביב (מ Fwdgf).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית עובדת ממש טוב עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות את האספסוף Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
אספסוף Tempranillo
אספסוף Tempranillo
תאנה טרי המשימה, שזיף אוכמניות לשאת את הערות הפרי, יחד עם ניחוחות ארוגים של עור בליה ותבלינים אפייה מתוק. טעמים של פירות כחולים, אבקת קקאו וקינמון מעילים את החיך, בעוד הטאנינים המאובקים והכפריים שבים את הגימור ויוצרים את האיזון המושלם בין הפרי והמבנה. Tempranillo נאמן-לצורה קלאסי.