קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

פלאן דובדבן

פלאן דובדבן
פלאן דובדבן הוא צמחוני קינוח. מנה אחת מכילה 450 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות אם יש לך תמצית vanillan, חלב, סוכר מגורען, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה ... בר השגה מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. מתכונים דומים: עגבניות שרי, טימין ופלאן בייקון, Flan de Arroz con Leche (פלאן פודינג אורז), ו Guavan And Cheese Flan (Flan de Guayaba y Queso).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את החלב, 1/3 כוס סוכר, את הביצים, וניל, מלח, וקמח בצנצנת בלנדר שלך בסדר שבו הם רשומים. כיסוי להתמזג במהירות שיא במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
יוצקים שכבת אינץ ' של הבלילה בתבנית אפייה או צלחת עוגה. הגדר מעל חום מתון במשך דקה או שתיים עד סרט של הבלילה להגדיר בתחתית המנה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
הסר מהחום.
5
מורחים את הדובדבנים על הבלילה ומפזרים על 1/3 כוס סוכר.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
מורחיםמורחים
סוכרסוכר
6
יוצקים על שאר הבלילה להחליק את פני השטח עם החלק האחורי של כף.
7
מניחים בעמדה האמצעית של תנור שחומם מראש ואופים במשך כשעה. הקלפוטי נעשה כאשר הוא ניפח ושחמה, ומחט או סכין צולל לתוך המרכז שלה יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
8
מפזרים העליון של clafouti עם אבקת סוכר רק לפני להביא אותו לשולחן. (Clafouti לא צריך להיות מוגש חם, אבל עדיין צריך להיות חם. זה ישקע למטה מעט כפי שהוא מתקרר.)
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
9
מאמר var
10
Type_27_data = {};
11
מאמר
12
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;