קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות6
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פנה קוטה עם חמאת אוכמניות עם קומפוט אוכמניות

פנה קוטה עם חמאת אוכמניות עם קומפוט אוכמניות
Blackberry Buttermilk Panna Cottas עם Blackberry Compote נטול גלוטן, קינוח. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 321 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 24 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו קרם כבד, קרם דה קסיס, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 29% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: שמנת חמוצה Panna קוטה עם Blackberry-Zinfandel Compote, לחם מטוגן בחמאה + קומפוט מייפל אוכמניות מהיר, ו מנגו ווניל שעועית חמאה Panna Cottas.

הוראות

1
Purée אוכמניות עם חלב חמאה בבלנדר עד חלקה מאוד, ואז לשפוך דרך מסננת בסדר רשת לתוך קערה, לחיצה על ולאחר מכן להשליך מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
2
מפזרים ג ' לטין על מים בקערה קטנה ולתת לעמוד 1 דקה כדי לרכך.
מרכיבים שתצטרך
3
בעוד ג ' לטין מרכך, קרם חום וסוכר בסיר על חום מתון עד חם, ערבוב עד הסוכר הוא מומס.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום ולהוסיף תערובת ג ' לטין, ערבוב עד מומס. מערבבים תערובת שמנת וסירופ לתוך פירה אוכמניות, ואז לשפוך דרך מסננת ניקה לתוך קערה.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים תערובת לתוך תבניות וצינה, מכוסה, עד המשרד, לפחות 8 שעות.
1
מרתיחים מים, קרם דה קאסיס, וסוכר בסיר קטן, ערבוב מדי פעם, עד סירופי מופחת כ 1/3 כוס, 10 עד 12 דקות. מערבבים במיץ לימון, ואז שופכים סירופ על אוכמניות ומערבבים בעדינות לשלב.
מרכיבים שתצטרך
2
כדי לשרת cottas panna, להפעיל סכין דק לאורך קצה של תבניות כדי לשחרר במידת צורך לטבול תבניות בקערה קטנה של מים חמים 3 עד 5 שניות, ואז להפוך קוטנה panna על צלחות בעדינות להרים את תבניות. גרגירי כף וסירופ מעל ומסביב כל קוטה פאנה.
מרכיבים שתצטרך
1
* כדי להפוך סירופ blackberry, חום 1/4 כוס ריבה אוכמניות עם 1 כף מים בסיר קטן על חום נמוך בינוני, ערבוב, עד ריבה הוא מומס.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים תערובת דרך מסננת בסדר רשת לתוך קערה קטנה, לחיצה על ולאחר מכן להשליך מוצקים.* Cottas Panna יכול להיות מקורר בתבניות עד 1 יום.* קומפוט יכול להתבצע 2 שעות קדימה ונשמר בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך