קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

פנקוטה שמנת חמוצה עם קומפוט בלקברי-זינפנדל

פנקוטה שמנת חמוצה עם קומפוט בלקברי-זינפנדל
המתכון חמוץ שמנת Panna קוטה עם בלקברי-Zinfandel Compote מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט סופר ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. והוא יספק כ 8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 216 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת סוכר, מים, סוכר מגורען ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: שמנת חמוצה Panna קוטה עם קומפוט תות, Buttermilk Panna קוטה עם תאנים עלומות Zinfandel, ו יוגורט Panna קוטה עם קומפוט אוכמניות.

הוראות

1
כדי להכין לאטה panna, מפזרים ג ' לטין על מים בקערה קטנה; לתת לעמוד 10 דקות. מביאים חלב, אבקת סוכר, שעועית וניל לרתיחה בסיר בינוני על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מחבת מחום; הסר שעועית וניל עם כף מחורצת. לגרד זרעים שעועית וניל. מערבבים זרעים לתוך תערובת חלב; להשליך שעועית.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים תערובת ג 'לטין לתערובת חלב, ערבוב עם מקציף עד ג' לטין מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים שמנת חמוצה והל; מערבבים עד בשילוב טוב. מחלקים תערובת שווה בין 8 (6-אונקיה) כוסות פודינג. מכסים ומקררים במשך 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
5
כדי להכין קומפוט, מניחים 1 כוס אוכמניות, יין וסוכר מגורען במעבד מזון, ומעבדים עד חלקה. מסננים את תערובת blackberry דרך מסננת בסדר לתוך סיר בינוני, להשליך מוצקים. מביאים תערובת לרתיחה מעל חום בינוני גבוה, ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מהחום; להוסיף הנותרים 2 כוסות אוכמניות. מגניב לגמרי.
מרכיבים שתצטרך
7
שחרר קצוות של רפרפת עם סכין או מרית גומי.
8
מניחים צלחת קינוח, במהופך, על גבי כל כוס; הפוך על צלחות.
9
מגישים עם קומפוט; העליון עם ענפי מנטה.
מרכיבים שתצטרך