קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 15 דק.
מנות5
ציון בריאות21
מגזין

פנקייק ברווז סיני

פנקייק ברווז סיני
פנקייק ברווז סיני יכול להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 891 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 62 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ reallynicerecipes.com יש 10 אוהדים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך רוטב סויה, מים, חומץ יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: ברווז צלוי סיני עם פנקייק, ברווז צלוי סיני, ו ברווז צלוי סיני.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Delaire גרף Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.