קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פנקייק לב קטיפה אדום

פנקייק לב קטיפה אדום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל פנקייק לב קטיפה אדום. והוא יספק כ 10 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 384 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם חומץ תפוחים, שמנת, אבקת קקאווקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו רול עוגת קטיפה אדומה, טורט לב קטיפה אדום, ו עוגת לב קטיפה אדומה פופס (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את גבינת שמנת, שמנת חמוצה, חלב וסוכר ממתקים עד חלקה בקערה בינונית; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
לנפות את הקמח, אבקת קקאו, סודה לשתיה, אבקת אפייה ו 1/2 כפית מלח לקערה גדולה. מקציפים את הביצים וסוכר מגורען בקערה גדולה עד צהוב חיוור; להכות בחמאה, חמאה מומסת, צבע מאכל, וניל וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
צבע מזוןצבע מזון
אבקת קקאואבקת קקאו
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
חומץחומץ
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את תערובת הביצים לתערובת הקמח ומקפלים רק עד משולב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
4
להעביר חלק הבלילה לבקבוק לסחוט עם פתיחה 1/4 אינץ'.
5
מחממים מחבת מחבת או מחבת לא דביקה גדולה מעל חום בינוני-נמוך. לייפות קלות את המחבת החמה עם חמאה מומסת ולסחוט חלק הבלילה על זה במתאר של לב או לבבות בגודל הרצוי. מלא את כל קווי המתאר עם יותר הבלילה; השתמש מרית כדי להפיץ אותו לקצוות של הלב. מבשלים כל פנקייק עד בועות להתחיל פופ על פני השטח, על 3 דקות. בזהירות להעיף ולבשל עד התחתון מוגדר פנקייק מבושל דרך, 1 עד 2 דקות יותר. חזור עם הבלילה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
6
לטפטף את תערובת גבינת שמנת וסירופ מייפל על גבי פנקייק ומפזרים פקאן.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
סירופ מייפלסירופ מייפל
פקאניםפקאנים

מרכיבים

11 קילו קישואים,נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה מומסת ומקוררת ועוד למחבתחמאה מומסת ומקוררת ועוד למחבת2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2(חוֹרֶף)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך10ריבס, קצוץ טרי או קפואסירופ מייפל, להגשהסירופ מייפל, להגשה10ריבס, קצוץ טרי או קפואטוסט, פקאנים קצוצים, להגשהטוסט, פקאנים קצוצים, להגשה2(יכול להיות או להרחיק)צבע מאכל אדוםצבע מאכל אדום10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח משובחמלח משובח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור3(חוֹרֶף)1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת