קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

פסטה בשומשום Snap

פסטה בשומשום Snap
צריך תוספת חלבית חינם וצמחונית? פסטה בשומשום Snap יכולה להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 256 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה ממתכונים קראפט יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו בצל, שמן, ג'ינג'רוט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו סוכר Snap Pean ואטריות Soba גזר, דבש-טריאקי אצבעות עוף עם זרעי שומשום עם אטריות צלופן שומשום אפונה הצמד, ו שומשום הצמד אפונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים רוטב, רוטב סויה ודבש. ממיסים עמילן תירס במים. לבשל פסטה לפי הוראות החבילה, השמטת מלח.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, שמן חום ווק או מחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל; מוקפץ 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים ג ' ינג ' ר ושום; מוקפץ 1 דקות. מערבבים במרק, אפונה וגזר; מביאים לרתיחה. כיסוי; לבשל 2 דקות. מערבבים בתערובת ההלבשה, ואז תערובת קורנפלור; מבשלים ומערבבים 1 דקות. או עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים פסטה; מניחים על מגש. למעלה עם תערובת ירקות זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטת בוקטיני, לא מבושלתפסטת בוקטיני, לא מבושלת2גזר, לחתוך למקלות matchlike (2 כוסות)גזר, לחתוך למקלות matchlike (2 כוסות)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקראפט קלאסי CATALINA הלבשהקראפט קלאסי CATALINA הלבשה11 קילו קישואים,עמילן תירסעמילן תירס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל שומן ללא נתרןמרק עוף דל שומן ללא נתרן2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,gingerroot מגורדgingerroot מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(יכול להיות או להרחיק)שמןשמן1בצל, פרוס דק, מופרד לטבעותבצל, פרוס דק, מופרד לטבעות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום, קלוייםזרעי שומשום, קלויים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה לייטרוטב סויה לייט7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה הצמד סוכר, גזוזאפונה הצמד סוכר, גזוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב