קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

פסטה יוונית

פסטה יוונית
פסטה יוונית לוקח מסביב 30 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 721 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 29 גרם שומן כל אחד. לכו לחנות ואספו אורגנו, גבינת פטה, שמן זית ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 95%, וזה יוצא דופן. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פסטה יוונית, פסטה יוונית, ו פסטה יוונית.

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות. לצלול עגבניות שלמות במים בקצרה, עד העור מתחיל לקלף.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שלמותעגבניות שלמות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוציאים בעזרת כף מחוררת ומניחים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
3
מוסיפים פסטה למים רותחים ומבשלים 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
4
בזמן שהפסטה מבשלת מקלפים עגבניות מולבנות וקוצצים.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
פסטהפסטה
5
במחבת גדולה על אש בינונית מחממים שמן זית. מערבבים שום ופטריות ומקפיצים עד שהפטריות מתחילות לוותר על המיצים שלהן. מערבבים פנימה עגבניות ואורגנו ומבשלים עד שהעגבניות רכות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להגשה, צלחת פסטה, מעליה רוטב עגבניות חם ומפזרים פטה וזיתים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
זיתיםזיתים
פסטהפסטה
גבינת פטהגבינת פטה

יין מומלץ: Moschofilero, Asyrtiko, Agiorgitiko

מוסקופילרו, אסירטיקו ואגיורגיטיקו הם הבחירות המובילות שלי ליוונית. אם מתחשק לכם ללכת ליוונית עם האוכל היווני שלכם, אסירטיקו ומושופילרו הם שניהם יינות לבנים מקסימים לשילוב עם עוף, פירות ים וכו'. אגיורגיטיקו הוא אדום בעל גוף מלא המתאים לבשרים קלויים וכבש. אתה יכול לנסות את המונוגרפיה של גאיה מוסקופילרו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
מונוגרפיה של גאיה מוסקופילרו
מונוגרפיה של גאיה מוסקופילרו
הענבים למונוגרפיה מוסקופילרו מגיעים מכרמים הממוקמים בארקדיאן פלאטוס באזור מנטיניה בפלופונס, בגובה של 1,500 רגל. באקלים קריר זה, מוסקופילרו ורוד העור משגשג, מפתח ארומטים עזים, חריפים ופרחוניים וחומציות שבירה.ליין הלבן התוסס והיבש הזה יש אף פרחוני ופירותי עז, עם רמזים לתבלין עלי כותרת ורדים. יין מרענן, עם חומציות פריכה וגימור טעים.יין זה משחק את זר הפרחים האופייני שלו, והוא זיווג נהדר למאכלי ים, מטבח מזרח תיכוני ואסייתי, או בשילוב עם פירות טריים או קינוחים על בסיס פירות.