קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות3
ציון בריאות7
מגזין

פסטה מרק צ'יזבורגר

פסטה מרק צ'יזבורגר
המתכון של מרק פסטה צ'יזבורגר יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך תוך כ-30 דקות. המתכון הזה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 290 קלוריות, 8 גרם חלבון ו-5 גרם שומן. המתכון הזה משרת 3. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם פסטה קליפה, קטשופ וחרדל, תבלין חמוצים שמיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. עם ציון ספונקולרי של 43%, המנה הזו מוצקה. פסטה צ'יזבורגר בסיר אחד, פסטה צ'יזבורגר ופסטה צ'יזבורגר כיריים דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים בשר בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים פנימה את המים, המרקים ומתענגים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; להוסיף פסטה. מבשלים ללא מכסה במשך 15-20 דקות או עד שהפסטה רכה תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מזלפים כל מנה בקטשופ וחרדל.
מרכיבים שתצטרך
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק