קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות12
ציון בריאות22
מגזין

פסטה עוף ירקות גבינה אפויה

פסטה עוף ירקות גבינה אפויה
פסטן עוף צמחוני גביני אפוי הוא מנה עיקרית המגישה 12. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 747 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 47 גרם שומן. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 45 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם פלפלים, קרם פרש, רוטב סויה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מחבת פסטה ירקות עוף גבינה, אורזו צמחוני חורף אפוי גבינה, ו סטייק שום צ'ילי עם סלט פסטה קיסר צמחוני גביני (צלייה בקיץ) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים פסטה ומבשלים 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה; מסננים ושומרים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
3
במחבת גדולה על אש בינונית מחממים שמן ומקפיצים עוף במשך 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים פלפלים ירוקים, אדומים וצהובים, וממשיכים לבשל עוד 5 דקות. מערבבים פנימה רוטב סויה, יין ומיץ לימון. מכסים את המחבת, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב סויהרוטב סויה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מחממים תנור ל 370 מעלות צלזיוס (180 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מקציפים את הביצים בקערה גדולה עם הקרם פרש. מתבלים בפפריקה, אורגנו, כוסברה, אגוז מוסקט ומלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קרם פרשקרם פרש
כוסברה.כוסברה.
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
מוסקטמוסקט
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מערבבים פנימה גבינת צ ' דר, גבינת אמנטלר וגבינה כחולה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
גבינה כחולהגבינה כחולה
8
מעבירים את התערובת לתבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
מפזרים גבינת פרמזן מעל ויוצקים מספיק חלב כדי להפוך את התערובת לחה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
חלבחלב
10
אופים בתנור שחומם מראש למשך 40 עד 45 דקות, או עד שהחלק העליון מזהיב; מגישים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

99אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינה כחולה, מתפוררת (אופציונלי)גבינה כחולה, מתפוררת (אופציונלי)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם פרשקרם פרש4ביציםביצים312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת Emmentaler, מגורר דקגבינת Emmentaler, מגורר דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה פוזיליפסטה פוזילי5smallsפלפלים ירוקים, קצוציםפלפלים ירוקים, קצוצים1צביטהכוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1צביטהאגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון3(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1צביטהאורגנו מיובשאורגנו מיובש1צביטהחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן, מגוררתגבינת פרמזן, מגוררת3smallsפלפלים אדומים, קצוציםפלפלים אדומים, קצוצים12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר, גרוסהגבינת צ'דר, גרוסה3חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-קוביותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-קוביות3(יכול להיות או להרחיק)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה3smallsפלפלים צהובים קצוציםפלפלים צהובים קצוצים