קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות58
מגזין

פפרדלה עם ראגו עגל חריף

פפרדלה עם ראגו עגל חריף
פפרדלה עם ראגו עגל חריף עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %55 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 85 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 1039 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם עגבניות משומר, שאנקי עגל, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פינו נואר כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו פפרדלה עם ראגו עגל, פפרדלה עם בשר עגל ובשר חזיר ראגו, ו פפרדלה עם ראגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתבלים בשוקי העגל במלח ופלפל ומעלים אותם בקמח, מנערים את העודף. בתבשיל ברזל יצוק אמייל גדול, מחממים את שמן הזית עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את שנקי העגל ומבשלים על אש גבוהה, מסתובבים, עד משחימים בכל רחבי, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
תעביר את השנקס לצלחת.
4
מוסיפים את השום, גזר, סלרי ובצל לתבשיל ומבשלים מעל חום מתון, ערבוב לעתים קרובות, עד השחמה קלה, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את היין והחומץ הבלסמי ומבשלים על אש גבוהה, מערבבים מדי פעם, עד שהנוזל מצטמצם לסירופ עבה, כ -25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
להחזיר את שנקי העגל לתבשיל ולהוסיף את העגבניות והנוזל שלהם, את מרק הבשר, 1 sprig רוזמרין, 2 כפות של בזיליקום והמים. מתבלים במלח ופלפל ומביאים לרתיחה. מכסים חלקית ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב מדי פעם, עד העגל הוא רך מאוד, על 2 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
7
להעביר את העגל לצלחת ולתת להתקרר מעט. זרוק את העצמות.
מרכיבים שתצטרך
8
חותכים את הבשר לחתיכות 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
9
מסננים את הרוטב דרך מסננת בסדר, לחיצה על המוצקים כדי לחלץ כמה שיותר נוזל ככל האפשר; להשליך את המוצקים. לשטוף את התבשיל ולהחזיר את הרוטב אליו. מרתיחים את הרוטב על חום גבוה עד מופחת 2 1/2 כוסות, 8 עד 10 דקות. מערבבים את העגל ואת 2 כפות הנותרים של בזיליקום ועונה עם מלח ופלפל. שמור את סמרטוט העגל חם על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
10
בסיר גדול של מים מלוחים רותחים, לבשל את pappardelle עד אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
11
לנקז ביסודיות ולחזור לסיר.
12
מוסיפים את סמרטוט העגל וזורקים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
13
מעבירים לקערה גדולה מחוממת, מפזרים פרמזן ומקשטים עם גבעולי רוזמרין.
מרכיבים שתצטרך
14
מגישים מיד, מעבירים יותר פרמזן ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קצוץ דקבזיליקום קצוץ דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר בקר או מרק דל נתרן משומרבשר בקר או מרק דל נתרן משומר992אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות איטלקיות קלופות, מנוקזות וקצוץ גס, שמורות לנוזלעגבניות איטלקיות קלופות, מנוקזות וקצוץ גס, שמורות לנוזל31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קצוץ דקגזר, קצוץ דק2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוצות דקצלעות סלרי, קצוצות דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש6ריבס, קצוץ טרי או קפואקמח לכל מטרה, לדלותקמח לכל מטרה, לדלות4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pappardellepappardelle6ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פרמזן מגוררת טרי, להגשהגבינת פרמזן מגוררת טרי, להגשה1רוזמרין טרי sprig על 6 אינץ ' ארוך, בתוספת גבעולי רוזמרין יותר לקישוטרוזמרין טרי sprig על 6 אינץ ' ארוך, בתוספת גבעולי רוזמרין יותר לקישוט6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי2קילוגרםשוקי עגל, על 2 1/2 אינץ ' עבה, קשורשוקי עגל, על 2 1/2 אינץ ' עבה, קשור4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב