קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פריך חבושים-תפוח

פריך חבושים-תפוח
זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון דרומי. גשו לסופר וקנו תפוחים טעימים זהובים, חמאה, קינס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 17% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: תפוחים חבושים פריך עם צימוקים רום, פירורי תפוחים חבושים עם סירופ חבושים, ו אגס זנגביל כתום חבושים פריך.

הוראות

1
בקערה, מערבבים סוכר, קמח ואבקת אפייה.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים חמאה לחתיכות ומוסיפים לקערה, יחד עם וניל. לשפשף תערובת עם אצבעות עד שהוא יוצר פירורים גסים. ואז לסחוט תערובת כדי להפוך גושים קטנים.
מרכיבים שתצטרך
3
קינססססס וליבה ותפוחים טעימים זהובים.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים פירות לפרוסות בעובי 1/3 אינץ ומערבבים בתבנית אפייה 2 ליטר רדודה.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים גושים קמח סוכר באופן שווה על פירות.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים בתנור 350 עד הפרי הוא רך מאוד כאשר פירסינג, 55 עד 60 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים עם גלידה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.