קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות42
מגזין

פשטידת רועים

פשטידת רועים
פשטידת רועים עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 440 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. אם יש לכם שיני שום, גזר, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון סקוטי. מתכונים דומים: פשטידת רועים, פשטידת רועים הודו שמנת (Aka חג ההודיה שאריות פשטידת רועים!), ו עוגת דובדבנים.

הוראות

1
מניחים את תפוחי האדמה לחתוך בסיר גדול, לכסות עם מים קרים ולהוסיף מלח. מביאים לרתיחה, ואז מבשלים עד תפוחי האדמה הם מזלג מכרז, על 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים היטב במסננת. בעוד תפוחי האדמה עדיין חמים, לחץ אותם דרך ריסר תפוחי אדמה או טחנת מזון לתוך קערה ערבוב. שוט בחלב חם וחמאה רכה עד incorporated ותפוחי האדמה הם רכים. כסה וחמם.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
Ricer תפוחי אדמהRicer תפוחי אדמה
קערת ערבובקערת ערבוב
מסננתמסננת
3
למילוי: בסיר 2 ליטר מעל חום בינוני, מוסיפים את השמן ואז מטגנים את הבשר עם שום, בצל ועלי דפנה. מתבלים במלח ופלפל. כאשר הבשר הוא השחמה והבצל הוא רך, אבק עם קמח. מבשלים 3 עד 4 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
יוצקים את מרק הבשר ומבשלים 2 דקות עד שהתערובת מתחילה להתעבות.
מרכיבים שתצטרך
מרק בשרמרק בשר
5
מוסיפים את העגבניות המשומרות ואת כל הירקות קשורים יחד. מבשלים במשך 5 דקות כדי להחדיר את הטעמים, ולאחר מכן להסיר את צרור הירקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שימוריםעגבניות שימורים
ירקירק
6
מוסיפים את האפונה, הגזרים, בצל פנינה ופטרוזיליה. לטעום ולהתאים תיבול לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
בצל פנינהבצל פנינה
תיבולתיבול
גזרגזר
פטרוזיליהפטרוזיליה
אפונהאפונה
7
להעביר את תערובת הבשר לתבשיל תבשיל 9 על 13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
8
מורחים את פירה באופן שווה על גבי התבשיל. נקודה עם חמאה אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
9
אופים בתנור f שחומם מראש 350 מעלות עד תפוחי האדמה הם זהובים, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה בקר ללא עצמות או סטייק צ'אק, קוביותחזה בקר ללא עצמות או סטייק צ'אק, קוביות1מקלותחמאה, טמפרטורת החדרחמאה, טמפרטורת החדר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר משומר, נתרן נמוךמרק בשר משומר, נתרן נמוך227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוץעגבניות קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ קפוא, מופשרגזר קצוץ קפוא, מופשר2סלרי, גזר, בצל, קשור יחד עם מחרוזתסלרי, גזר, בצל, קשור יחד עם מחרוזת2(חוֹרֶף)קמחקמח2שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב, חםחלב, חם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ3(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל פנינה, לבןבצל פנינה, לבן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה מתוקה קפואה, מופשרתאפונה מתוקה קפואה, מופשרת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל, לפי הטעםמלח ופלפל, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1קילוגרםYukon זהב תפוחי אדמה, קלופים לרבעיםYukon זהב תפוחי אדמה, קלופים לרבעים