קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות2
ציון בריאות41
מגזין

צ'ופצ'ה דאופבאפ (טונה חריפה קוריאנית ואורז)

צ'ופצ'ה דאופבאפ (טונה חריפה קוריאנית ואורז)
צ'ופצ'ה דאופבאפ (תונאן חריף קוריאני ואורז) נטול גלוטן,, ללא חלב ופסקטריאן מנה עיקרית. מתכון זה מכין 2 מנות עם 623 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 30% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 9 היה אומר שזה פגע במקום. זה הביא לך את כולםמתכונים. גשו לסופר וקנו בצל, מלח ופלפל, אבקת צ'ילה קוריאנית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל קוריאני. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 96%. מתכונים דומים: פטריות על אורז (ביוזוט דאופבאפ), אורז מטוגן קימצ'י קוריאני עם דיונון וטונה, ו עוגות אורז חריפות קוריאניות.

הוראות

1
הביאו את האורז ו -2 כוסות מים לרתיחה בסיר על אש גבוהה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהאורז רך, והנוזל נספג, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מחממים את שמן הזית במחבת על אש בינונית. מערבבים פנימה את השום, הג ' ינג ' ר והבצל; מבשלים ומערבבים עד שהבצל התרכך והפך לשקוף, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את קים צ ' י, המלפפון והגזר.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
קמחיקמחי
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
יוצקים פנימה את רוטב הסויה וחומץ האורז. מתבלים במלח, פלפל ואבקת צ ' ילה. אם התערובת הופכת עבה, להוסיף 1 כף מים. מערבבים בעדינות את הטונה וממשיכים לבשל עד שהדג מחומם.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
חומץ אורזחומץ אורז
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
4
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה להתאים עם יין מרלו,פינו נואר ורוזילי. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. כרם גולדשמידט עמק אלכסנדר צ ' לסי מרלו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
כרם גולדשמידט עמק אלכסנדר צ ' לסי מרלו
כרם גולדשמידט עמק אלכסנדר צ ' לסי מרלו
ניחוחות פטל אדום יפהפה, דובדבן שחור ותבלינים. מלא ועגול עם טעמי שזיפים, דומדמניות אדומות, אוכמניות ועלי דפנה. הטאנינים הרכים מעניקים ליין זה חלקות קטיפתית והגימור השוקולדי פשוט נמשך ונמשך.