קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צ'וריסו ממולאים אדומים

צ'וריסו ממולאים אדומים
צ'וריסו ממולאים האדומים יכול להיות רק ללא גלוטן מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 232 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם גבינת מנצ'גו, טקילה, צ' וריסו וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. 171 אנשים התרשמו מתכון זה. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זול למדי. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 28%, וזה די רע. מתכונים דומים: צ'וריסו ממולאים אדומים, סלט האדומים המרהיב עם רוטב חם אדום, ו תבשיל בקר ג'אווה קרוקפוט עם פטריות ותינוקות אדומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מערבבים את התבלינים בקערה קטנה. שוטפים ומייבשים את תפוחי האדמה. תוקעים כמה פעמים סביב כל תפוח אדמה בעזרת מזלג. משפשפים באופן שווה עם שמן הזית ומפזרים באופן שווה את תערובת התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
תבליניםתבלינים
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים על תבנית אפייה ואופים עד מבושל דרך העור הוא פריך, 45 דקות עד 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
מוציאים מהתנור, חוצים ובעזרת כף קטנה גורפים את תפוח האדמה ומשאירים כ-1/8 אינץ ' של בשר בעור. שומרים את הקליפות וקוצצים את בשר תפוחי האדמה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
למילוי: במחבת מטגן על אש בינונית-גבוהה מוסיפים את שמן הקנולה. כשהוא חם מוסיפים את הצ ' וריסו ומבשלים 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
צ ' וריסוצ ' וריסו
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את הבצל ומקפיצים 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
6
מוסיפים את הפלפלים האדומים, הזיתים והשום ומבשלים עוד 1 עד 2 דקות. מתפיחים את התבנית עם הטקילה, מבשלים עד שהנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
טקילהטקילה
שוםשום
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את הכוסברה ובשר תפוחי האדמה השמור לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
תפוח אדמהתפוח אדמה
8
מניחים את קליפות תפוחי האדמה בתבנית פאי או בתבנית אפייה דומה, ומקננים אותם זה בזה. ממלאים כל מחצית ב -1 1/2 כפות מתערובת הצ ' וריסו, מעליהם את הגבינה ומחזירים לתנור. מבשלים עד שהגבינה מתחילה להימס והם מחוממים, 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
גבינהגבינה
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
טופס פאיטופס פאי
תנורתנור
9
מקשטים בכוסברה קצוצה ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

מרכיבים

2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו בסגנון מקסיקני, מעטפת הוסרהצ'וריסו בסגנון מקסיקני, מעטפת הוסרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה בתוספת תוספת לקישוטכוסברה טרייה קצוצה בתוספת תוספת לקישוט2ציפורןשום, טחוןשום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)חמוצים כשריםחמוצים כשרים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים, קצוץזיתים ירוקים, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מנצ'גו מגורדתגבינת מנצ'גו מגורדת2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ5smallsתפוחי אדמה אדומים (על 1 פאונד בסך הכל)תפוחי אדמה אדומים (על 1 פאונד בסך הכל)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים קלויים חתוכים לקוביות (כ 1 פלפל)פלפלים אדומים קלויים חתוכים לקוביות (כ 1 פלפל)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטקילה לבנהטקילה לבנה