קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

צ'יזבורגרים ירוקים בצ' ילה

צ'יזבורגרים ירוקים בצ' ילה
צ'יזבורגרים צ' ילה ירוק יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 745 קלוריות, 44 גרם חלבון, ו 47 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 33% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 15 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. גשו לסופר וקנו עגבניות סטייק, לחמניות המבורגר, מלח כשר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק סלושי כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. עם כפית ציון 83%, המנה הזו מרהיבה. נסו צ'יזבורגרים ירוקים בצ' ילה, צ'יזבורגרים ירוקים בצ' ילה, ו צ'יזבורגרים ירוקים בצ' ילה (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
גריל חום גבוה. יוצרים בשר להמבורגרים של 4 (8 אונקיות) ומתבלים כל המבורגר משני הצדדים עם 1/4 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל. צולים עד חרוך משני הצדדים ומבושלים לאלילות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מניחים 2 פרוסות גבינה על כל המבורגר, לסגור את המכסה או האוהל עם לסכל, ומבשלים עד הגבינה יש רק נמס, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
מניחים המבורגרים על לחמניות ומעליהם כמה כפות רוטב צ 'ילה ירוק וחסה, עגבנייה וג' לפנו כבוש, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
גלולגלול
5
מניחים את כל החומרים בבלנדר; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה ומגישים עם הצ ' יזבורגרים.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. אתה יכול לנסות את פאפט דל מאס קאווה ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -15 דולר לבקבוק.
פאפט דל מאס קאווה ברוט
פאפט דל מאס קאווה ברוט
ניחוחות פרי נעימים וצבע בהיר וברור. תחושת הטעם בפה נעימה מאוד, קלילה ומאוזנת היטב, תחושה רעננה ועליזה מאוד, התמדה טובה, עם תווי פירות ופרחים. טעם הלוואי מזמין אתכם להמשיך להתענג על היין.