קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות62
מגזין

צ'ילה ירוקה מעושנת-גבינת צ' דר עם סלסה אבוקדו-מנגו

צ'ילה ירוקה מעושנת-גבינת צ' דר עם סלסה אבוקדו-מנגו
גבינת צ'ילי ירוקה מעושנת עם גבינת צ' דר עם סלסה אבוקדו-מנגו עשויה להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 2616 קלוריות, 128 גרם חלבון ו 222 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה בסביבה 45 דקות. אם יש לך צ'ילי, גבינת שמנת, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב גבינת שמנת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גבינת שמנת טריזים קינוח כקינוח. נסו פיקנטי ירוק צ'ילה, בייקון מעושן, 3 גבינה גדל מקרוני וגבינה, חם צ'ילה גריל חזיר סיבובים עם סלסאן אבוקדו-מנגו מעל קוסקוס, ו סלסה טאקרה-סמוקי צ'יפוטלה סלסה אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 6 מרכיבים בקערה גדולה. מחלקים תערובת ל 2 חלקים שווים; לעצב כל סיבוב 6 אינץ'. מכסים ומקררים 8 שעות, או להקפיא עד 1 חודש; להפשיר במקרר 8 שעות.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים סיבובי גבינה על צלחות הגשה; למעלה באופן שווה עם סלסה אבוקדו מנגו; לשרת עם שבבי טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
3
הערה: גבינת צ ' דר מעושנת ניתן למצוא ב seciton המעדנייה של המכולת שלך.
מרכיבים שתצטרך
צ ' דר מעושןצ ' דר מעושן

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Poema Cavan יבש נוסף עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.