קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות14
מגזין

צ'ילי בוער הפה של Seesko

צ'ילי בוער הפה של Seesko
צ'ילי שריפת הפה של Seesko עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 10 . מנה אחת מכילה עד 18 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 335 קלוריות. אם יש לך בצל, פלפל, בשר המבורגר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. נסו שריפת שמן חצות, כרוב מרק שריפת שומן, ו עוגת אסקימו עם פיסטוקים / שריפת המטבח עם בלונדי קרם חמאה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Marques de Caceres קאווה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Marques de Caceres Cava
Marques de Caceres Cava
צבע קש חיוור לתחייה על ידי בועות בסדר. זר פירות הדר עם הערות של בריוש. מקסים ועגול בפה עם מבנה מרענן ומאוזן. גימור תוסס שמדגיש את הבועות העדינות שלה.אפריטיף מרענן, קאווה זה מתחתן היטב עם דגים ופירות ים, פסטה, אורז, מנות מתובלות, מטבח אסייתי, וכל סוגי הקינוחים.