קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות67
מגזין

צ'ילי בקר טקסס

צ'ילי בקר טקסס
אם יש לך זרעי כמון, אבוקדו, מלח גס כשר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes גינס, ויסקי & אייריש קרים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, וזה מעולה. נסו צ'ילי בקר טקסס, צ'ילי בסגנון טקסס עם בריסקט, ו טקסס ברביקיו בשר בקר בריסקט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים צ ' יילס בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בצענו מספיק מים רותחים כדי לכסות. צ ' ילי Soakuntil לרכך, לפחות 30 דקות עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מיםמים
3
מחממים תנור ל 350°f. בייקון Sauté בסיר גדול תנור הוכחה מעל בינוני-גבוהה עד תחילת חום.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
4
תוספות. להפחית את החום בינוני; לכסות ולכבוש עד מכרז, על 5 דקות.
5
Sprinklebef בכל רחבי עם מלח ופלפל גס.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
6
מוסיפים לסיר; מערבבים למעיל. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מסננים צ ' ילי, שומר נוזל ספוג.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
8
שים צ ' ילי בבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
9
להוסיף 1 כוס soakingliquid, שום, אבקת צ ' ילי, זרעי כמון,אורגנו, כוסברה, ו 1 1/2 מלח כפית מלח; להתמזג פירה, הוספת נוזל להכנת moresoaking על ידי 1/4 כוס מלאה אם עבה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
זרעי כמוןזרעי כמון
כוסברה.כוסברה.
אורגנואורגנו
שוםשום
מלחמלח
10
יוצקים פירה מעל חזה בקר בסיר.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
11
עגבניות עם מיצים, בירה,צ ' ילי ירוק וגבעולי כוסברה. מערבבים כדי מעיל באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בירהבירה
12
תביא את צ ' ילי להרתיח. מכסה ותנור placein. לבשל 2 שעות. לחשוף ולבשר קוקונטיל הוא כמעט רך, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
מוסיפים סקווש; מערבבים למעיל. בשר צלוי uncovereduntil וסקווש הם מכרז, addingmore השריית נוזל אם יש צורך לשמור על בשר, כ 45 דקות יותר. Seasonchili לטעום עם מלח ופלפל. להטות כף potand את כל השומן מפני השטח של sauce.DO קדימה: יכול להתבצע 2 ימים קדימה.מגניב 1 שעה. צמרמורת חשפה עד קור, ואז לכסות ולשמור מקורר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סקוושסקווש
רוטברוטב
בקרבקר
1
יצא לגארנטים מנות inseparate. לחמם מחדש צ ' ילי על lowheat. מצקת צ ' ילי לתוך קערות ומגישים.* זמין בסופרמרקטים רבים ובמתמחה חנויות מזון ושווקים לטיניים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

6largesצ'ילי אנצ' ו מיובשצ'ילי אנצ' ו מיובש10ריבס, קצוץ טרי או קפואאבוקדו קצוץאבוקדו קצוץ170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון, חתוך לקוביותבייקון, חתוך לקוביות2קילוגרםשטוח לחתוך (המכונה גם לחתוך הראשון) בשר חזה בקר, לחתוך 2 1/2-ל 3 אינץ ' קוביותשטוח לחתוך (המכונה גם לחתוך הראשון) בשר חזה בקר, לחתוך 2 1/2-ל 3 אינץ ' קוביות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה מקסיקניתבירה מקסיקנית9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 1/2-עד 2 אינץ נתחים זרע דלורית קלופה (מ 3 1/2 קילו סקווש)1 1/2-עד 2 אינץ נתחים זרע דלורית קלופה (מ 3 1/2 קילו סקווש)198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוביות צ'ילי ירוק צלויקוביות צ'ילי ירוק צלוי2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולי כוסברה טריים קצוצים דקגבעולי כוסברה טריים קצוצים דק2(יכול להיות או להרחיק)מלח גס כשרמלח גס כשר10ריבס, קצוץ טרי או קפואתירס חם ו / או טורטיות קמחתירס חם ו / או טורטיות קמח2(יכול להיות או להרחיק)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'2קילוגרם1/2 10-אונקיה פחיות קלוי באש עגבניות עם צ'ילי ירוק (1 3/4 כוסות)1/2 10-אונקיה פחיות קלוי באש עגבניות עם צ'ילי ירוק (1 3/4 כוסות)1השארכוסברה טרייהכוסברה טרייה6largesשיני שום, קלופיםשיני שום, קלופים11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname10ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 בצל, קצוץ( אודות1/4 בצל, קצוץ( אודות11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש10ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות סאנגרה דה טורו קאווה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Sangre de Toro Cava
Sangre de Toro Cava
צהוב חיוור עם perlage בסדר מתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הערות פרי הדר ואניסיד. בועות שמנת, חושניות ורעננות.מקסים כמו אפריטיף או יחד עם דגים ופירות ים.