קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות7
ציון בריאות18
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסופרבול
מגזין

צ'ילי נקניק

צ'ילי נקניק
המתכון צ'ילי Kielbasa מוכן בערך 20 דקות. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. והוא יספק כ 7 מנות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 292 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו עגבניות, גרעיני תירס, זיתים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכונים דומים: Kielbasa y kapusta (Kielbasan וכרוב), מטבל נקניק מעושן, ו Kielbasan ותפוחי אדמה.

הוראות

1
בתנור הולנדי מצופה בתרסיס בישול, קילבסה לטחון עד השחמה. מערבבים את שאר החומרים. מביאים לרתיחה. להפחית חום; מבשלים, חשוף, במשך 4-5 דקות או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
נקניקייהנקניקייה
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנות יובה Y Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.