קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

צ'ילי עוף

צ'ילי עוף
צ'ילי עוף נטול גלוטן, ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 39 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 547 קלוריות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם אבקת אנצ'ו צ' ילה, בירה, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו עבור עוף Crockpot ומטבל צ'ילי שעועית וגבינה צ' ילי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים ראשון 3 מרכיבים בשמן חם בתנור הולנדי גדול על חום בינוני גבוה, ערבוב לעתים קרובות, 12 עד 13 דקות או עד בשר מתפורר והוא כבר לא ורוד. מערבבים באבקת צ ' ילה ו 2 מרכיבים הבאים, ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים מרק ואת 2 המרכיבים הבאים, ומביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, ומבשלים, חשוף, ערבוב מדי פעם, 30 דקות. מערבבים שעועית, ומבשלים 5 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
3
הסר מהחום, ומערבבים כוסברה ורוזמרין. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
צווארי עוףצווארי עוף
4
מקשטים, אם תרצה.