קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

צ'ילי קאג' ון

צ'ילי קאג' ון
צ'ילי קאג' ון יכול להיות רק קג'ון מתכון שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ולקטו אובו יש 112 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם אבקת צ'ילי, פתיתי פטרוזיליה, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר מאוד. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 81%. ציון זה הוא מדהים. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי שנתית 9: כניסה-צ' ילי עוף לבן קייג'ון, כוסות צ'ילי קאג' ון, ו צ'ילי ירוק קג' ון.

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים את הבקר, הבצל, הפלפל הירוק והשום על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
שוםשום
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
בינתיים, בבלנדר או במעבד מזון, מעבדים שעועית עם נוזל עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים את השעועית ואת שאר החומרים לתערובת בקר. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 35-45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

ניתן לשלב צ ' ילי עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות את ג ' וב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, טיקה מסאלה עוף וג ' מון איבריקו.