קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

צ'ילקילי עוף-קישואים

צ'ילקילי עוף-קישואים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו צ'יליקילי עוף-קישואים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 761 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 48 גרם שומן למנה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו טורטיות תירס, שמן צמחי, קישואים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי לנצל את הבצל אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 59%. ציון זה מוצק. נסו שעועית שחורה וקישואים צ'ילקילים, צ'ילקילים-תבשיל טורטיה עם תרד וקישואים, ו צ'ילקילי עוף עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את השמן הצמחי במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים מחצית מהטורטיות ומבשלים, הופכים בעזרת מלקחיים, עד להזהבה, כ -3 דקות; מסננים על מגבות נייר. חזור על הפעולה עם שאר הטורטיות. מנמיכים את האש לבינונית ומוסיפים את הקישואים; מבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהם פריכים-רכים, כ -2 דקות. מערבבים פנימה את העוף, סלסת העגבניות, 3/4 כוס מים והכוסברה; מביאים לרתיחה ומבשלים 2 דקות. בינתיים, לחמם את הברוילר.
מרכיבים שתצטרך
סלסה ורדהסלסה ורדה
טורטיהטורטיה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קישואיםקישואים
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
מלקחייםמלקחיים
3
מורחים מחצית מהטורטיות המטוגנות בתבנית אפייה מרובעת בגודל 8 אינץ'. למעלה עם כמחצית מתערובת העוף ו 1/2 כוס גבינה. מכסים עם שאר הטורטיות, ואז את תערובת העוף הנותרת והגבינה. צולים עד שהגבינה נמסה, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מגישים בציפוי צנוניות, בצל אדום וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
צנוןצנון
5
צילום: ג ' וני מילר