קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות3
ציון בריאות35
מגזין

צ'יפוטלה דבש קלוי בוטנים

צ'יפוטלה דבש קלוי בוטנים
צ'יפוטלה דבש קלוי בוטנים נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 3 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 40 גרם חלבון 83 גרם של שומן, וסך הכל 1061 קלוריות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לך אבקת שום, בוטנים, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו -50 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 75%. נסו בוטנים קלויים בצ'יפוטלה דבש, עוגות שוקולד דבש עם בוטנים קלויים ודבש וניל, ו בוטנים קלויים בדבש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F (165 מעלות C). מערבבים יחד את הסוכר, אבקת צ 'יפוטלה, אבקת צ' ילי, ואבקת שום בקערה קטנה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים יחד את החמאה, הדבש והמלח הכשר בסיר גדול על אש בינונית עד שהחמאה נמסה, והתערובת תוססת. מערבבים את הבוטנים עד מצופה היטב, ואז לשפוך לתוך צלחת אפייה 9x13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים בתנור שחומם מראש עד האגוזים הם חום זהוב, כ 30 דקות. מערבבים את התערובת 2 או 3 פעמים כדי להבטיח אפילו בישול. לאחר ביצוע, לגרד את הבוטנים לתוך קערת מתכת גדולה, ומפזרים את תערובת התבלינים. לזרוק את הבוטנים באופן שווה מעיל עם תערובת התבלינים. אפשר את הבוטנים להתקרר לטמפרטורת החדר, זורק כל כמה דקות כך האגוזים לא להישאר ביחד.
מרכיבים שתצטרך