קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות11
מגזין

צ'יפס תפוחים מתובל

צ'יפס תפוחים מתובל
אם יש לך בערך 50 דקות כדי לבלות במטבח, צ'יפס תפוח מתובל יכול להיות מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, פליאוליתית, ולטו אובו צמחוני מתכון לנסות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 205 קלוריות. גשו לסופר וקנו את סבתא smiths, קינמון, תבלין ריחני שמגיע מהקליפה הפנימית של עץ טרופי. מתי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 391 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 48%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : גלידות סורבה עם צ'יפס חמאה מתובל, מטבל חציל קלוי עם צ'יפס פיתה מתובל, ו Caramels Crème מתובל חי עם פטל ופיסטוק פילו צ'יפס.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 160c / 140c מאוורר / סימן גז
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
ליבת התפוח ולפרוס דרך קו המשווה לפרוסות דקות מאוד 1-2mm עבה. אבק עם קינמון ולשכב שטוח על תבנית אפייה מרופדת בנייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
מבשלים 45 דקות 1 שעה, פונה באמצע והסרת כל צ ' יפס שהפכו חום. המשך לבשל עד התפוחים התייבשו והם זהובים אור. מגניב, לאחסן במיכל אטום וליהנות כחטיף.
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
צ ' יפסצ ' יפס

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת עבור קריספ. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.