קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

צדפות בגריל עם ספגטי, פרושוטו, וירקות מעורבים

צדפות בגריל עם ספגטי, פרושוטו, וירקות מעורבים
צדפות בגריל עם ספגטי, פרושוטו, ירקות מעורבים הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 699 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 35 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך כרוב ירוק, פלפל, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: ירקות מעורבים עם פרושוטו ומלון, ירקות מעורבים עם פרושוטו ברווז, חבושים, מנצ'גו ומייפל-t, ו עוף בגריל וסלט ירקות מעורבים.

הוראות

1
שמן חום בסיר גדול כבד מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שום ופלפל אדום כתוש ומערבבים עד ריחני, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף ירקות חרדל, chard, ירקות כרוב לזרוק עד תחילת לנבול, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום. (ניתן להכין 2 שעות קדימה.
5
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר.)
6
הכן ברביקיו (חום בינוני-גבוה). גריל prosciutto עד תחילת קריספ, על 1 דקה לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
7
העבר פרושוטו לצלחת. קרע כל פרוסה לאורכה לרצועות ברוחב 1 אינץ'; הוסף לסיר עם ירקות. צדפות גריל בקבוצות, במידת צורך, עד שכל נפתח, על 6 דקות (להשליך כל צדפות שאינן נפתחות).
מרכיבים שתצטרך
8
מעבירים צדפות מגריל לסיר.
מרכיבים שתצטרך
9
בינתיים, לבשל ספגטי בסיר גדול אחר של מים מלוחים רותחים עד רק רך אבל עדיין מוצק לנשוך.
מרכיבים שתצטרך
10
ניקוז, הזמנת 2 כוסות מים בישול פסטה.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים פסטה לסיר עם ירקות, פרושוטו וצדפות. לסחוט מיץ מ 1 חצי לימון מעל.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים פטרוזיליה. לזרוק מעל חום בינוני גבוה עד מחומם דרך, הוספת מי בישול פסטה שמורות על ידי 1/2 כוסuls אם יבש. מתבלים במלח ופלפל ומיץ לימון נוסף, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
13
העברת תערובת פסטה לקערה רדודה גדולה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, מוסקאדה וריזלינג הם בחירה מצוינת לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.