קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות32
מגזין

צדפות לימון שמיר ואפונה שלג

צדפות לימון שמיר ואפונה שלג
צדפות לימון שמיר ואפונה שלג הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 269 קלוריות. מתאים ל-2 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מרגרינה, מלח, לנסות לבנות-a-ארוחה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו סלט קינואה קלוי עם צדפות & אפונה שלג, אטריות עם צדפות מפרץ, אפונה שלג, ורוטב זנגביל, ו צדפות צרובות עם אפונה שלג ומתכון כתום (מתכונים דומים).

הוראות

1
קל מעיל מחבת nonstick עם ספריי בישול; להוסיף מרגרינה, ומניחים על חום גבוה עד שמרגרינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרגרינהמרגרינה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים צדפות, ומבשלים 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
3
מוסיפים אפונה שלג ומרכיבים הנותרים; לבשל 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
אפונה לבנהאפונה לבנה
4
מגישים באופן מיידי.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.