קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

צדפות עם קישואים

צדפות עם קישואים
צדפות עם קישואים עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 305 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. גשו לסופר וקנו גבינת פרמזן, שום, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו קישואים עטופים הליבוט "צדפות, קישואים וזעפרן וישיסואז עם צדפות, ו צדפות בקארי צרובות עם קישואים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו