קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

צדפות צרובות וסלט טרי-כתום

צדפות צרובות וסלט טרי-כתום
צדפות צרובות וסלט טרי-כתום נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. זה מנות ראשונות יש 220 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם צדפות ים, רוטב דגים תאילנדי, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: מחבת צרוב טרי מיין צולל צדפות שמנת אבוקדו שמפניה סלט ענבים טריאקי קברנה רוטב חמאה, צדפות צרובות עם פסטו נענע טרי, ו צדפות שומשום צרוב וסטייק טריאקי עם סלט כרוב צרוב.

הוראות

1
כדי להכין את שאלוט, חום 2 כפות שמן בסיר קטן על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצלצלים ומבשלים 2 דקות או עד פריך, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
3
הסר את שאלוט מחבת עם כפית מחוררת; לנקז מגניב. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבתמחבת
4
כדי להכין סלט, לארגן גרגיר הנחלים ו endive על מגש הגשה. למעלה עם חלקים כתומים ואבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
אבוקדואבוקדו
אנדיבאנדיב
5
מפזרים צדפות במלח.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
מלחמלח
6
חום 1 כפית שמן במחבת nonstick מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הוסף צדפות, ומבשל במשך 4 דקות, הופך פעם אחת. צדפות כפית על תערובת ירקות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ירוקירוק
8
כדי להכין רוטב, לשלב את מיץ לימון ואת 4 מרכיבים הבאים (מיץ לימון דרך שום) בקערה; מערבבים היטב עם מקציף.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
9
רוטב חום בסיר קטן מעל חום בינוני 1 דקה; לשפוך על סלט.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
מפזרים נענע וצלצלי שאלוט.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
מנטהמנטה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קלופים חתוכים לקוביות (כ 1 קטן)אבוקדו קלופים חתוכים לקוביות (כ 1 קטן)2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאדו מתולתל קצוץ גסאדו מתולתל קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ2שיני שום, כתוששיני שום, כתוש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרי (על 2 לימונים)מיץ לימון טרי (על 2 לימונים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסעיפים כתומים (כ -3 תפוזים)סעיפים כתומים (כ -3 תפוזים)0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות יםצדפות ים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טחון תאילנדי, אדום חם, או סראנו צ'ילהטחון תאילנדי, אדום חם, או סראנו צ'ילה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט פרוסשאלוט פרוס2(חוֹרֶף)רוטב דגים תאילנדירוטב דגים תאילנדי7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזוז גרגיר הנחלים (כ 3 קבוצות)גזוז גרגיר הנחלים (כ 3 קבוצות)11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.