קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

צהוב דקר עם פודינג תירס מתוק מתובל, ויניגרט פטריות צדפות וירקות פטיט

צהוב דקר עם פודינג תירס מתוק מתובל, ויניגרט פטריות צדפות וירקות פטיט
צהוב דקר עם פודינג תירס מתוק מתובל, ויניגרט פטריות צדפות וירקות פטיט נטול גלוטן, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 613 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 44 גרם שומן. גשו לסופר וקנו ירקות מעורבבים ושמן זית, שמן זית איכותי, ירקות קטנים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו קערות ארוחת בוקר משיבולת שועל עם שום מעושן וירקות צ'יפוטלה-ויניגרט דבש, סלט ירקות מעורבים עם ויניגרט פטריות, ו פודינג תירס מלוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת בינונית, ולאחר מכן מוסיפים את הפטריות ואת הטחון בשמן הזית, זרועים מלח ופלפל שחור, עד נבול, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיף את הקורנית, שום בצלצלים ו לטגן במשך 1 יותר דקה. להפחית את החום ולהוסיף את חומץ שרי ודבש. מערבבים לשלב. לטעום ולהוסיף יותר מלח ופלפל, במידת הצורך, ושמורה לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומץ שריחומץ שרי
שאלותשאלות
שוםשום
דבשדבש
טימיןטימין
3
עבור פודינג תירס: מחית את המניה ותירס בבלנדר במהירות גבוהה. מסננים את מחית התירס דרך מסננת בסדר, ולאחר מכן לשפוך לתוך דוד כפול על חום מתון. מתבלים במלח ופלפל. מערבבים לעתים קרובות; התערובת תתחיל להתעבות מן העמילן הטבעי בתירס. מבשלים עד עקביות הרצוי, ולאחר מכן מערבבים את החמאה ואת קרם פרש. לטעום ולהתאים את המלח והפלפל, במידת הצורך, ולשמור על חום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קרם פרשקרם פרש
חמאהחמאה
עמילןעמילן
מלאימלאי
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
מסננתמסננת
בלנדרבלנדר
4
עבור הדקר: מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
דקרדקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מפזרים את הפילה במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
6
מוסיף את השמן למחבת, ולאחר מכן להוסיף בזהירות את פילה דקר; לא overcrowd המחבת. לצרוב את הדגים היטב, תוך הוספת חמאה טימין טרי. מבשלים עד הדקר הוא צרוב היטב ופשוט מבושל דרך, 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
דקרדקר
טימין טריטימין טרי
חמאהחמאה
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הסר מהמחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
כדי לשרת, צלחת 4 אונקיות של פודינג תירס לתוך כל אחד ארבע קערות רדודות 12 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מניחים פילה דקר חם במרכז, ומקשטים עם ויניגרט פטריות וירקות פטיט.
מרכיבים שתצטרך
פילה דקרפילה דקר
ויניגרטויניגרט
פטריותפטריות
ירוקירוק
10
לשרת וליהנות!

מרכיבים

1(חוֹרֶף)קרם פרש, בטמפרטורת החדרקרם פרש, בטמפרטורת החדר3אוזניים תירס, shucked, משי הוסר גרעינים גילח את קלחאוזניים תירס, shucked, משי הוסר גרעינים גילח את קלח2sprigsטימין טרי, עלים נקטפוטימין טרי, עלים נקטפו4sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחון דקשום, טחון דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואירקות קטנים, להגשהירקות קטנים, להגשה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)fillets yellowedge gulf gruper, עור ועצמות הוסרוfillets yellowedge gulf gruper, עור ועצמות הוסרו7אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופלו, מותק.טופלו, מותק.4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירקות מעורבבים ושמן זיתירקות מעורבבים ושמן זית71אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות צדפות, גבעולים הוסרופטריות צדפות, גבעולים הוסרו1שאלוט, טחון דקשאלוט, טחון דק28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומץ שרי איכותיחומץ שרי איכותי28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוטפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוט

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive Pinot Gris עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס