קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

ציפוי משי צרפתי

ציפוי משי צרפתי
ציפוי משי צרפתי עשוי להיות רק הזיגוג שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 330 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 19 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לך תמצית vanillan, סוכר ממתקים, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular עצום כל כך של 10%. מתכונים דומים: עוגת משי צרפתית שוקולד (המשי הצרפתי של כיכר אופים חקיין), עוגת משי צרפתית, ו עוגת המשי הצרפתית הטובה ביותר.

הוראות

1
בקערה בינונית, תערובת ממתקים סוכר, חמאה, שוקולד נמס ווניל במהירות נמוכה. תגביר מהירות לגבוה. בהדרגה להוסיף חלב; לנצח עד חלקה ורך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שוקולדשוקולד
ונילוניל
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כמו יין צעיר, Château Pindefleurs מאפשר פריחתו הטרייה לפרוח. שמור במרתף, זה פותח טעם ארוך ומשיי בפה, הסימן של Grands Crus של סנט אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק