קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות7
ציון בריאות0
מגזין

ציפוי קרם חמאה מיוחד של ריק

ציפוי קרם חמאה מיוחד של ריק
ציפוי קרם חמאה המיוחד של ריק נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 7 מנות. יש ציפוי זה 1172 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 71 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הקראולית הזו. אם יש לכם קצרת, שמנת מתוקה, מלח וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. . הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן) ציון כף של 10%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : ציפוי קרם חמאה מיוחד, ציפוי קרם חמאה וניל וזיגוג גבינת שמנת תות, ו ציפוי קרם חמאה-ציפוי כתום.

הוראות

1
בקערת ערבוב, קרם קיצור עד רכות.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
להוסיף סוכר, ולהמשיך creaming עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
3
מוסיפים מלח, וניל, ו-6 אונקיות קצפת. להתמזג במהירות נמוכה עד לחלח.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
ונילוניל
מלחמלח
4
הוסף 2 אונקיות נוספות שמנת אם יש צורך. הכה במהירות גבוהה עד ציפוי הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
ציפויציפוי

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Forjas del Salnes Leiranan Albarino. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
Forjas del Salnes Leirana Albarino
Forjas del Salnes Leirana Albarino
צהוב חיוור עם גוון ירוק. בהיר וחריף התמקד האף, מציג נוקב מאייר לימון, יערה, כינין, וריחות מינרליים, יחד עם רמז של זנגביל ברקע. יבש, מתוח וקל על רגליו, המציע אינטנסיבי, מינרלים שילב פירות הדר ו פרדס טעמים שאינם מראים משקל עודף. סוגר על פתק חריף, מציג התמדה חזקה, פרחוני צירים.