קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

ציפוי שוקולד טבעוני בריא

ציפוי שוקולד טבעוני בריא
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ציפוי, אז תנו הזדמנות ל ציפוי שוקולד טבעוני בריא. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 90 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-173 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. אם יש לכם אבוקדו, תמצית vanillan אמיתי, תאריכי medjool, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. מתכונים דומים: עוגת שכבות שוקולד מתנוונת עם ציפוי שוקולד מיוחד, עוגת שוקולד בריאה עם ציפוי שוקולד (גובה גבוה ), ו עוגת שוקולד זוקיני בריאה עם ציפוי שוקולד אבוקדו.

הוראות

1
בור תאריכים לחתוך לחתיכות קטנות. שים בתחתית של בלנדר. לכסות עם חלב קוקוס לתת לשבת זמן רב ככל האפשר (1 שעה בערך).
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
תאריכיםתאריכים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
חותכים אבוקדו לגרד את כל הטוב הירוק.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
3
מוסיפים קקאו ובחירה של טעם תערובת עד חלקה. מקררים לכמה שעות.פנסי: לשים שקית מאפה ועוגות כוס העליון. לא מפואר: קח כף ולשים כף על גבי cupcake. אל תספר להם ואף אחד לא ידע שיש שם אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ציוד שתשתמש בו
300 גרם (11 אונקיות) שוקולד חלב, קצוץ אחיד300 גרם (11 אונקיות) שוקולד חלב, קצוץ אחיד