קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

צלוי הוואי צלעות קצרות

צלוי הוואי צלעות קצרות
צלעות חזיר בסגנון הוואי זה ... ללא גלוטן וללא לקטוז מנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 54 גרם חלבון 120 גרם של שומן, וסך הכל 1432 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, שום, חמש אבקת תבלינים, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. נסו צלוי צלעות קצרות, צלוי צלעות קצרות, ו צלוי צלעות-קצרות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

צלעות בקר קצרות ניתן לזווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו עמק אלכסנדר Matanzas. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.