קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות8
ציון בריאות35
מגזין

צלי חזיר עם פירות חורף ורוטב פורט

צלי חזיר עם פירות חורף ורוטב פורט
זה יהיה להיט בחג החורף שלך. אם יש לכם בשר חזיר בשר צלוי, ארוט, בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. נסו בשר חזיר צלוי עם רוטב יין פורט, בשר חזיר צלוי עם רוטב חמוציות, ו בשר חזיר ממולא צלוי ברוטב פורט (מתכונים דומים).

הוראות

1
משמשים מבשלים, שזיפים מיובשים, יציאה בסיר כבד קטן, מכוסה, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום ולתת לעמוד 10 דקות.
3
מבשלים בצל ושאלוט בחמאה במחבת כבדה 12 אינץ ' מעל חום בינוני, ערבוב מדי פעם, עד שהתרכך, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים תפוח ו 1/2 כפית כל אחד מלח ופלפל ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד התפוח הוא רק רך, על 5 דקות. מערבבים בתערובת משמש וקריר.
מרכיבים שתצטרך
1
מחממים תנור ל 500°f עם מתלה באמצע.
2
הפוך כיס במרכז צלי על ידי ביצוע חתך אופקי 1 1/2 אינץ ' רחב לתוך קצה 1 של צלי עם סכין דק ארוך, חוזר מהצד השני כך כיס פועל כל הדרך. לאחר מכן לבצע חתך אנכי דרך מרכז (יצירת צלב) כדי להרחיב את הכיס. לדחוף על 1 כוס מלית לתוך הכיס באמצעות כף עץ ארוכה (ייתכן שיהיה עליך דברים משני הצדדים אם צלי ארוך). המילואים הנותרים מלית לרוטב.
מרכיבים שתצטרך
3
צלי העונה עם 1 1/2 כפיות מלח 1/2 כפית פלפל ולשים במחבת צלייה גדולה flameproof. לעטוף עם בייקון, בין עצמות צלעות, תוחב מסתיים תחת צלי. בשר חזיר צלוי 20 דקות, ולאחר מכן להפחית את התנור ל 163° ולצלות עד מדחום לקרוא מיידית מוכנס 2 אינץ ' למרכז של צלי (לא לגעת עצם או מלית) רושמים155, 1 1/4 כדי 1/2 שעות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר צלי ללוח חיתוך, הזמנת מחבת, ולתת לעמוד, מכוסה באופן רופף בנייר כסף, 15 עד 20 דקות. (טמפרטורה של בשר יעלה על 160 ° F; בשר יהיה מעט ורוד.)
מרכיבים שתצטרך
1
שומן רזה מן טפטוף מחבת ושמור 1 1/2 כפות שומן. מחבת בפישוק על פני 2 מבערים ולהוסיף יציאה לטפטופים, ואז מחבת deglaze על ידי רותח על חום גבוה, ערבוב וגירוד את חתיכות חומות, 1 דקה. מסננים מיצי מחבת דרך מסננת בסדר רשת לתוך קערה, השלכת מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
2
לבשל שאלוט בשומן שמור בסיר בינוני כבד מעל חום בינוני, ערבוב מדי פעם, עד שהתרכך, על 3 דקות. מערבבים במיצי פאן, 1 1/4 כוסות מים, ומילוי פירות שמורות ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
3
לטאטא יחד arrowroot ונשאר 1/4 כוס מים עד חלקה, ואז לטאטא לתוך רוטב עם כל מיצים מן קרש חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
4
רוטב רתיחה, לטאטא מדי פעם, עד מעט מעובה, על 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
לגלף צלי לצל על ידי חיתוך בין צלעות, ולאחר מכן לשרת עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
1
* מילוי יכול להתבצע 2 ימים קדימה ומקורר.* צלי לא מבושל משפר בטעם אם ממולא, מתובל, ועטוף עם בייקון 1 יום קדימה ומקורר. להביא לטמפרטורת החדר לפני הצלייה.
מרכיבים שתצטרך