קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

צלי חזיר עם תפוחים ובצל

צלי חזיר עם תפוחים ובצל
צלי חזיר עם תפוחים ובצל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 635 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מתכון זה של חלוצה אישה יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. אם יש לך בצל, תפוחים, חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. מתכונים דומים: חזיר צלוי עם תפוחים ובצל, צלי חזיר עם כרוב כבוש תפוחים ובצל, ו עוף צלוי עם תפוחים, בצל ותפוחי אדמה מתוקים.

הוראות

1
מטגנים בצל עד חום. (או שאתה יכול פשוט להוסיף אותם גלם לצלי.) כדי להפוך את צלי חזיר, מחממים שמן זית בסיר גדול על חום גבוה. צלי חזיר מלח ופלפל, ואז לצרוב מכל הצדדים כדי לתת לו קצת צבע. להפחית את החום לנמוך.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים מיץ תפוחים, פרוסות תפוחים, בצל ועלה דפנה. כיסוי ומבשלים במשך 3 שעות. (או שאתה יכול למקם בתנור 300 מעלות אם אתה מעדיף.) לקראת סוף זמן הבישול, להפוך את האורז: להמיס חמאה בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף פקאן ו לטגן במשך כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים אורז בר ונוזל, ואז מביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים עד כל הנוזל מבושל החוצה.כאשר הצלי נעשה, להסיר את הצלי, תפוחים, בצל לצלחת. להעלות את החום בינוני גבוה (עד גבוה) ומרתיחים נוזל, והפחיתו עד עבה ועשיר. כפית רוטב עבה על הצלי, ואז לחתוך את הצלי לפרוסות.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים עם תפוחים, בצל ואורז בר. (הערה: להוסיף טימין טרי או רוזמרין לצלי לפני הבישול אם יש לך את זה על היד!)
מרכיבים שתצטרך