קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

צלי סיר בסגנון משפחתי

צלי סיר בסגנון משפחתי
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וראשונית? צלי סיר בסגנון משפחתי יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. המתכון הזה מכסה 43% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 679 קלוריות, 56 גרם חלבון, ו 37 גרם שומן. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו 5 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. גשו לסופר וקנו פטריות פורצ'יני, טימין, שמן זית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בפלפל אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קינוח מנטה קל כמו קינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח מדהים מדהים ציון של 82%. מתכונים דומים: צלי סיר בסגנון משפחתי, צלי סיר בלסמי איטי, ו משפחה-צלי בקר אהוב.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: חוט קצבים, בלנדר טבילה
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
חוט מטבחחוט מטבח
3
מחממים את התנור ל 325 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מפזרים את הבקר באופן שווה עם המלח, הפלפל והשום המגורר. מסבך את הצלי עם חוט הקצב לצורה אחידה. זה יעזור לצלי לשמור על צורה אחידה בזמן שהוא מתרסק ולהפוך לפרוסות אחידות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שום מגורעןשום מגורען
פלפלפלפל
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
חוט מטבחחוט מטבח
5
מניחים את פטריות הפורצ ' יני בקערה ומכסים ב -2 כוסות מים רותחים. מניחים בצד ומאפשרים לפטריות לצלול ולספוג את המים למשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
בתנור הולנדי גדול על אש גבוהה מוסיפים את החמאה והשמן. כשהחמאה מקציפה, מוסיפים את הבקר המסובך וצורבים במשך 5 עד 6 דקות לכל צד, כולל הקצוות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
7
מוציאים לצלחת. באותו סיר על אש בינונית גבוהה, מוסיפים את הבצל והשאלוט ומבשלים עד שרק מתחילים להתקרמל, כ -15 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
מוסיפים את השום, הסלרי והגזר ומבשלים עד שהסלרי רק מתחיל להתרכך, כ -5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
9
מערבבים פנימה את רסק העגבניות ומשלבים. מתפיחים עם ציר הבקר והיין, מגרדים את כל החלקים השחומים מלמטה. מביאים לרתיחה ומבשלים 5 דקות כדי לשרוף את האלכוהול מהיין.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
מלאי בשרמלאי בשר
אלכוהולאלכוהול
ייןיין
10
מוסיפים את המלוחים והטימין. מסננים את פטריות הפורצ 'יני ומוסיפים לסיר יחד עם 1 כוס מנוזל הפורצ' יני.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
11
מוסיפים את הבקר ואת כל המיצים מהבקר חזרה לסיר על גבי הירקות. מכסים את התבנית במכסה הדוק ומכניסים לתנור. מבשלים 45 דקות, מכסים במיצי מחבת, מחליפים את הכיסוי ומבשלים 90 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
סירסיר
12
מוציאים את הבקר והאוהל קלות בנייר אלומיניום. מחק את צרור טימין. בעזרת בלנדר טבילה מערבבים את הירקות לתערובת אחידה. התאימו את התיבול בתוספת מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
תיבולתיבול
טימיןטימין
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
13
מוציאים את חוט המסבך, פורסים את התבואה לחתיכות בגודל 2 אינץ ' ומגישים מיד עם רוטב הירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
דגניםדגנים
רוטברוטב

מרכיבים

2kgsצ'אק בשר, גזוז של עודף שומןצ'אק בשר, גזוז של עודף שומן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוס, מטבעות 1 אינץגזר פרוס, מטבעות 1 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוס, חתיכות 1 אינץסלרי פרוס, חתיכות 1 אינץ14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורצ'יני מיובשותפטריות פורצ'יני מיובשות2(חוֹרֶף)מתובל מיובשמתובל מיובש6sprigsטימין טרי (ראה הערה של קוק)טימין טרי (ראה הערה של קוק)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיני שום קלופות, מרוסקותשיני שום קלופות, מרוסקות11 קילו קישואים,חמוצים כשריםחמוצים כשרים2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, ועוד לתיבולמלח כשר, ועוד לתיבול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זרעי ענבים או שמן זיתשמן זרעי ענבים או שמן זית1בצל צהוב בינוני, קצוץבצל פרוס, 1/4 אינץ ' עבהבצל פרוס, 1/4 אינץ ' עבה2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוק טרי, ועוד לתיבולפלפל שחור סדוק טרי, ועוד לתיבול1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום, זינפנדל מועדףיין אדום, זינפנדל מועדף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט פרוס, 1/4 אינץ ' עבהשאלוט פרוס, 1/4 אינץ ' עבה2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה