קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

צלי פילה ממולא ברוטב דומדמניות

צלי פילה ממולא ברוטב דומדמניות
צלי פילה ממולא ברוטב דומדמניות עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 667 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 40 גרם שומן. גשו לסופר וקנו שמן זית, פירורי לחם, פטריות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 40%. מתכונים דומים: צלי חזיר עם רוטב דומדמניות, חלצי חזיר ממולאים ברוטב דומדמניות, ו בשר חזיר צלוי ממולא בפירות וירקות חריפים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות צלזיוס (220 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
ממיסים 2 כפות חמאה במחבת. מבשלים ומערבבים פטריות ושום בחמאה מומסת עד שהם רכים, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
חמאהחמאה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסירים את המחבת מהאש.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מערבבים פירורי לחם, גבינה כחולה, אגוזי פיסטוק, חמוציות, פטרוזיליה, אבקת בצל ומלח מתובל לתערובת הפטריות.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק
מלח מתובלמלח מתובל
פירורי לחםפירורי לחם
אבקת בצלאבקת בצל
גבינה כחולהגבינה כחולה
חמוציותחמוציות
פטריותפטריות
פטרוזיליהפטרוזיליה
5
חותכים פרוסה ארוכה לאורך לאורך מרכז המכרז עד 1/2 אינץ ' מהצד השני. כפית מלית לתוך הפרוסה ולקפל בשר סביב המילוי. פילה מאובטחת סגורה בחוט מטבח.
מרכיבים שתצטרך
מילוימילוי
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
חוט מטבחחוט מטבח
6
מברישים שמן זית מעל השקד; מפזרים מלח. שים רך בתבנית צלייה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
7
צולים בתנור שחומם מראש עד שמדחום לקריאה מיידית קורא 140 מעלות צלזיוס (60 מעלות צלזיוס), 35 עד 40 דקות. מכסים בשר בקר באופן רופף בנייר אלומיניום ומניחים בשר 15 דקות לפני החיתוך.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
8
בזמן שהבקר צולה, מערבבים בסיר ג ' לי דומדמניות, יין מרלו, מרק בקר ו -2 כפות חמאה; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים על רתיחה עד שהיא סמיכה וסירופית, 35 עד 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק בשרמרק בשר
דומדמניותדומדמניות
חמאהחמאה
ייןיין
ג'ליג'לי
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מסדרים פרוסות בקר על מגש ומזלפים רוטב דומדמניות להגשה.
מרכיבים שתצטרך
דומדמניותדומדמניות
רוטברוטב
בקרבקר

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס1kgsבשר טנדרלויןבשר טנדרלוין1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה כחולה מתפוררתגבינה כחולה מתפוררת2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשות קצוצות דקחמוציות מיובשות קצוצות דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות קצוצות דקפטריות קצוצות דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזים פיסטוק קצוצים דקאגוזים פיסטוק קצוצים דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'לי דומדמניותג'לי דומדמניות8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם0(יכול להיות או להרחיק)מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין מרלויין מרלו