קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות3
ציון בריאות17
מגזין

צלעות חזיר Brushetta ירקות

צלעות חזיר Brushetta ירקות
צלעות חזיר Brushetta ירקות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון ללא גלוטן מגישה 3 . מנה אחת מכילה 285 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. אם יש לכם שמן זרעי ענבים, צלעות חזיר פרפר, עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זרעי הגפן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תות קרמבל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו צלעות חזיר ממולא ירקות גבינה, צלעות חזיר מפולפלות עם ירקות Fricassee, ו בישול מן Glossies: צלעות חזיר מצופה אגוז עם אורז בר ירקות סתיו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.