קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות26
מגזין

צלעות חזיר בצל-תפוח

צלעות חזיר בצל-תפוח
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית וראשונית ? צלעות חזיר בצל-תפוח יכול להיות מתכון מעולה לנסות. מנה אחת מכילה 307 קלוריות , 27 גרם חלבון ו -9 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש בצל, שמן זית, תיבול לימון-פלפל ומרק עוף. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 50% , שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את Knocks and Chops: Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושנות עם בייקון, תפוח ובצל , צלעות חזיר תפוח בצל וצלעות חזיר תפוח בצל .

הוראות

1
מפזרים צלעות עם מלח שום ולימון-פלפל. במחבת גדולה חסינת תנור משחימים צלעות בשמן.
מרכיבים שתצטרך
מלח שוםמלח שום
רוזמרין טרי נוסף לא חובהרוזמרין טרי נוסף לא חובה
קיסמים מצוייריםקיסמים מצויירים
20 עטיפות וונטון מכוסות בצורה רופפת במגבת נייר לחה כדי למנוע ייבוש20 עטיפות וונטון מכוסות בצורה רופפת במגבת נייר לחה כדי למנוע ייבוש
ציוד שתשתמש בו
בערך 11 אונקיות זינפנדלבערך 11 אונקיות זינפנדל
2
מוציאים ושומרים חם.
3
באותה מחבת מטגנים תפוח ובצל בטפטופים עד לריכוך. מערבבים פנימה מרק וסירופ. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 5-7 דקות או עד שהנוזל כמעט מתאדה. מחזירים את הצלעות לתבנית.
מרכיבים שתצטרך
תפוזים, קלופים וקצוציםתפוזים, קלופים וקצוצים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
12 חבילות (16 אונקיות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות (16 אונקיות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
1.5 פאונד ריבס חתוך לקוביות גדולות1.5 פאונד ריבס חתוך לקוביות גדולות
ציוד שתשתמש בו
בערך 11 אונקיות זינפנדלבערך 11 אונקיות זינפנדל
4
מכסים ואופים ב-350 מעלות למשך 15-20 דקות או עד שמדחום מצביע על 145 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
1 בצל קטן חתוך לחתיכות בגודל גפרור1 בצל קטן חתוך לחתיכות בגודל גפרור

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם בחירה מצוינת עבור צלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Wilson Creek Almond Anniversary Edition. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-22 דולר.
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
שמפניה זו שזכתה במדליית זהב מכונה גם השמפניה "OH MY GOSH"®. היין המבעבע הלבן הזה מותסס באופן טבעי, עם רק רמז של שקד טהור נוסף כך שהוא מובטח לסנוור את האורחים שלך. שמפניה חובה כדי להפוך כל אירוע למיוחד במיוחד. נהדר עם קינוחים, חיבוקים, ג'קוזי, פיקניקים, קמינים, בראנץ' ומסיבות. מאוד פופולרי בכל החתונות כאן.